SON FİLMLER :

Ben-Hur (2016) HD Türkçe Dublajlı İzle


Ben-Hur (2016) HD

Film, Lew Wallace'ın ebedi romanı Ben-Hur: A Tale of the Christ'a dayanmaktadır. Kitap öncelikle 1959 seneninde William Wyler idareninde sinemaya uyarlanmış ve 11 Oscar kazanmıştı.Ben-Hur filmi, Roma silahlı gücünde subay olan üvey erkek kardeşi Messala tarafından haksız bir şekilde hıyanetle suçlanan prens Judah Ben-Hur'un epik hikâyesini konu alıyor. Rütbesi alınan, ailesinden ve sevdiği kadından (Nazanin Boniadi) ayrı bırakılan Judah, köleliğe zorlanır. Denizde geçen senelerden sonra intikam almak için vatanına döner.





Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. VİZYON FİLMLERİ_TV KANALLARI - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger